СагеегСаst уточнює визначення нової професії так: «Рекламний менеджер онлайн-майданчиків займається плануванням, управлінням або координуванням рекламної стратегії компанії, програмами або рекламними кампаніями». Попит на таких фахівців вище пропозиції ринку.
Для успішної кар'єри менеджера із реклами необхідно володіти розвинутими шкірним і оральним векторами, а оскільки мова йде про роботу з людьми, то можливий ще й зоровий вектор (правда, переважно не дуже розвинений ). Чому саме такий набір? Шкірний вектор чітко вказує своєму власникові, де вигода, а де втрата часу. Нюх на прибуток у них вроджений.
Оральний вектор необхідний для переконання потенційних клієнтів – адже саме йому сліпо вірять, навіть якщо він говорить не зовсім правду. Оральник – завжди улюбленець публіки: розповідає байки, анекдоти, уміє вчасно пожартувати, а якщо треба - і підлестити.
В його вустах усе звучить переконливо, навіть якщо є дефекти мови. Також успішному рекламному менеджеру необхідний зоровий вектор – для встановлення емоційного контакту з клієнтом. Завдяки вродженій чуйності зоровик може відчути внутрішній стан співрозмовника, і як результат – знайти потрібні слова.
Крім того, зоровик підмічає найменші деталі в одязі клієнта, обстановці офісу, робить на цій підставі висновки – периферійний зір збирає масу цінної інформації, яка потім сприймається як «інтуїція підказала». Треба визнати, що рівень розвитку зорового вектора в успішного рекламника не повинен бути дуже високим – адже інакше він почне щиро переживати за клієнта і не зможе «збути» йому непридатний товар. Так що певна частка душевної черствості має бути присутня, інакше людина на такій роботі не витримає.
Якщо ж любов до ближнього – невід'ємна частина вашої натури, то є й інші варіанти: робота в школі, в лікарні, участь у соціальних програмах тощо...
Джерело: Зробіть свій вибір // Шкільна бібліотека. – 2013. – №13-14. – С. 131.
Фото: http://mirgif.com/kartinki_emocii5.htm
Оральний вектор необхідний для переконання потенційних клієнтів – адже саме йому сліпо вірять, навіть якщо він говорить не зовсім правду. Оральник – завжди улюбленець публіки: розповідає байки, анекдоти, уміє вчасно пожартувати, а якщо треба - і підлестити.
В його вустах усе звучить переконливо, навіть якщо є дефекти мови. Також успішному рекламному менеджеру необхідний зоровий вектор – для встановлення емоційного контакту з клієнтом. Завдяки вродженій чуйності зоровик може відчути внутрішній стан співрозмовника, і як результат – знайти потрібні слова.
Крім того, зоровик підмічає найменші деталі в одязі клієнта, обстановці офісу, робить на цій підставі висновки – периферійний зір збирає масу цінної інформації, яка потім сприймається як «інтуїція підказала». Треба визнати, що рівень розвитку зорового вектора в успішного рекламника не повинен бути дуже високим – адже інакше він почне щиро переживати за клієнта і не зможе «збути» йому непридатний товар. Так що певна частка душевної черствості має бути присутня, інакше людина на такій роботі не витримає.
Якщо ж любов до ближнього – невід'ємна частина вашої натури, то є й інші варіанти: робота в школі, в лікарні, участь у соціальних програмах тощо...
Джерело: Зробіть свій вибір // Шкільна бібліотека. – 2013. – №13-14. – С. 131.
Фото: http://mirgif.com/kartinki_emocii5.htm
1 комментарий:
Чудовий блог!
Особливо подобається сторинка "Світ захоплень"
Так тримати!
Отправить комментарий