Маркетолог - це спеціаліст із вивчення ринку, потреб і переваг споживачів (товару, іміджу, діяльності компанії в цілому тощо).
Він оцінює, яка продукція матиме попит і чому, пропонує шляхи просування нового товару або можливості збільшення продажу існуючого, збирає і аналізує статистичну інформацію, оцінює дії конкурентів, проводить моніторинг галузі, організовує роботу дослідницької команди, яка з'ясовує погляди потенційних покупців, обробляє отриману інформацію, робить прогноз і складає рекомендації.
Професійно важливі якості:
Вимоги до професійної підготовки.
- уважність, аналітичне мислення;
- любов до роботи з цифрами;
- комунікабельність та творче мислення.
Функціональні обов'язки маркетологів залежать від того, в якій галузі та в якій компанії вони працюють. До типових функцій можна віднести:
При всій різноманітності спеціалізації в маркетингу, безумовно, необхідні навики роботи з великими об'ємами абстрактної, знакової (діаграми, таблиці, графіки), текстової інформації, її пошуку і аналізу. Дуже важливі уважність, системність і масштабність мислення.
- керівництво проведенням маркетингових досліджень і аналіз переваг споживачів;
- аналіз конкурентного середовища;
- стратегічне планування;
- керівництво просуванням;
- ціноутворення;
- розробка і реалізація комунікативної стратегії;
- участь у плануванні системи дистрибуції;
- робота з рекламними і РR-агентствами.
Джерело: Подорож у світ професій. Випуск третій // Позакласний час. – 2010. – №12. – С. 67.
Фото: http://www.vertalersforum.nl/aspirantleden/
Комментариев нет:
Отправить комментарий