воскресенье, 6 июля 2014 г.

МАРКЕТОЛОГ

Маркетолог - це спеціаліст із вивчення ринку, потреб і переваг споживачів (товару, іміджу, діяльності компанії в цілому тощо).

Він оцінює, яка продукція матиме попит і чому, пропонує шляхи просування нового товару або можливості збільшення продажу існуючого, збирає і аналізує статистичну інформацію, оцінює дії конкурентів, проводить моніторинг галузі, організовує роботу дослідницької команди, яка з'ясовує погляди потенційних покупців, обробляє отриману інформацію, робить прогноз і складає рекомендації.


Професійно важливі якості:
  • уважність, аналітичне мислення;
  • любов до роботи з цифрами;
  • комунікабельність та творче мислення.
Вимоги до професійної підготовки. 

Робота маркетолога є необхідною для досягнення ефективної діяльності будь-якої організації і на будь-якому етапі її розвитку.

Функціональні обов'язки маркетологів залежать від того, в якій галузі та в якій компанії вони працюють. До типових функцій можна віднести:

  • керівництво проведенням маркетингових досліджень і аналіз переваг споживачів;
  • аналіз конкурентного середовища;
  • стратегічне планування;
  • керівництво просуванням;
  • ціноутворення;
  • розробка і реалізація комунікативної стратегії;
  • участь у плануванні системи дистрибуції;
  • робота з рекламними і РR-агентствами.
При всій різноманітності спеціалізації в маркетингу, безумовно, необхідні навики роботи з великими об'ємами абстрактної, знакової (діаграми, таблиці, графіки), текстової інформації, її пошуку і аналізу. Дуже важливі уважність, системність і масштабність мислення.

Джерело: Подорож у світ професій. Випуск третій // Позакласний час. – 2010. – №12. – С. 67.
     Фото: http://www.vertalersforum.nl/aspirantleden/

Комментариев нет: